1. Å sette seg riktige strategiske mål
2. Å lage en konkurransedyktig forretningsmodell
3. Å utøve godt eierskap og lederskap
Primært har vi en-til-en-gjennomføring hos den enkelte bedrift, men vi inviterer også til noen åpne fagmøter.
Nå ønsker vi velkommen til fagmøte som viser hvordan landets beste markedsførere driver sin merkevarebygging og markedsføring.
Du møter:
Alf Bendik Bendixen som vil presentere hva som skiller praksis fra beste praksis når det gjelder å skape vekst gjennom merkevarebygging. Han er en av landets absolutt dyktigste markedsførere og har erfaring fra merkevarer innen de fleste kategorier i mer enn 30 land. Han driver i dag sitt enmanns konsulentselskap, og har de siste 10 månedene vært aktuell i den populære podcasten Professoren & praktikern.
Marius Torjusen, COO i Sleipner Motor AS. Marius vil presentere hvordan salg og markedsføring henger sammen med Sleipners imponerende vekst de siste årene. Sleipner Motor selger sine høyteknologiske thruster- og stabilisatorsystemer til flesteparten av verdens mest prestisjefylte båt- og yachtprodusenter, og betjener ettermarkedet gjennom et nettverk på mer enn 3000 forhandlere world wide. (https://www.sleipnergroup.com/)
Velkommen!
Tid: Torsdag 30. mars, kl. 14.00 – 16.00
Sted: Litteraturhuset, Storgaten 11, Fredrikstad
Pris: Gratis medlemsmøte i Fredrikstad Næringsforening, og for deltakere/interesserte i Ambisiøse bedrifter-programmet. Servering av kaffe og te.
Arrangør: Ambisiøse bedrifter-programmet i Fredrikstad Næringsforening
TIL PÅMELDING